Gerd Ivarsson har avlidit

Gerd Ivarsson hade under lång tid dålig hälsa men arbetade oförtrutet heltid på Institutionen för odontologi, avdelningen för oral och maxillofacial radiologi.

Gerd var utbildad fotograf och använde dessa kunskaper tillsammans med sitt kunnande i olika digitala bildbearbetningsprogram vid framställningen av de många utbildningsprogram som producerats vid avdelningen. Hon var även TimeEdit-samordnare vid institutionen och ansvarade för institutionens hemsida. En stor arbetsuppgift för Gerd var att administrera avdelningens forskning i samarbete med uppdragsgivare både inom och utanför institutionen. Gerd var en mycket kompetent och omtyckt medarbetare, som alltid så generöst ställde upp för alla, både inom och utom avdelningen och som kommer att saknas av väldigt många.